استخراج بیت کوین

آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین

کریپتوتب Crypto Tab چیست ؟ شروع کار با مرورگر کریپتوتب
کریپتوتب Crypto Tab چیست ؟ شروع کار با مرورگر کریپتوتب

کریپتوتب Crypto Tab چیست ؟ شروع کار با مرورگر کریپتوتب

مرورگر کریپتوتب ( به انگلیسی : Crypto Tab ) یک مرورگر با امکاناتی کاملا مشابه به گوگل کروم میاشد با این تفاوت که امکان استخراج بیتکوین که با الگوریتمی جدید امکان استخراج بیتکوین با هشریت 8 برابر حالت عادی را برای شما محیا کرده علاوه برآن امکان افزایش درآمد از زیرمجمعه نیز برای شما فراهم میباشد که در ادامه ی همین مقاله توضیحات بیشتری ارائه میدم .

تلگرام مارا به دوستاتون معرفی کنید :* کلیک کن

استخراج ارز دیجیتال توسط مرورگر کریپتوتب Crypto Tab :

بیتکوین یک ارزدیجیتالی هست که قیمت امروزش 6700 دلاره و به تومن حدود 120 میلیون تومن میشه ، روش های زیادی برای داشتن بیتکوین هست از جمله خرید و فروش ، ترید ارزدیجیتال ، و استخراج ارز دیجیتال ،

منظور از استخراج بیتکوین و ارزدیجیتال چیست ؟ شما با سرهم کردن یک سری قطعات الکریکی مثل کارت گرافیک و  cpu اصطلاحا ریگ یا خریدن ایسیک ، و کارهای مشابه میتونین بیتکوین استخراج کنید که راه هزینه بری هست .

اما یک روش عالی برای استخراج ارز دیجیتال کاملا رایگان و بدون هزینه استفاده از مرورگر کریپتوتب هست ، شما با نصب مرورگر کریپتوتب میتونین استخراج ارز دیجیتال توسط کامپیوترتون رو شروع کنید

همونطوذ که میدونین ، کریپتوتب برای استخراج بیتکوین از cpu دستگاه شما استفاده میکند و شما میتونین کنترل کنید که کریپتوتب از تمامی قدرت سی پی یو کامپیوتر شما استفاده نکنه برای استخراج دائمی و بلند مدت .

کریپتوتب Crypto Tab چیست ؟ شروع کار با مرورگر کریپتوتب

آیا کریپتوتب Crypto Tab باعث خرابی کامپیوتر و صدمه به سی پی یو میشود ؟

خیر ، در مرورگر کریپتوتب ( مطابق عکس بالا ) شما میتونین قدرت استخراج و فشاری که روی سی پی یو میاد رو مدیریت کنید ، مثلا وقتی با کامپبوترتون کار دارید قدرت ماین رو بیارید روی وسطی تا سرعتتون کم نشه ، همچنین اگه میخواین دائم و شبانه روزی استخراج داشته باشید بهتره به جای 100 درصد قدرت ماین و قرار دادن روی ماکس ، از 70 درصد سی پی یو استفاده کنید . به علاوه در این مدت فعالیت من هیچ مورد گزارش در خصوص خرابی سی پی یو نداشتیم . درضمن سیستم اکثر کامپیوتر ها جوری طراحی شده که وقتی زیاد داغ بشن خودکار خاموش میشن تا به سی پی یو آسیب نرسه ، میتونین فن سی پی رو رو یکم فاصله بدید تا صحت این امر و درک کنید !

و حالا میرسیم به بخش شیرین و جذاب کیریپتو تب !

زیرمجوعه گیری در کریپتوتب Crypto Tab :

همان طور در این مقاله درباره ی نحوه ی کارکرد سیستم زیرمجموعه گیری کریپتوتب توضیح دادم ، با سیستم زیرمجموعه گیری 10 مرحله ای کریپتوتب به راحتی میشه ماهی یک بیتکوین کامل استخراج کرد منظور از 10 مرحله ای این هست که تا 10 پله زیرمجموعه ی زیرمجموعه های شما ، در اصل زیرمجموعه های شما نیز محسوب میشوند و به ازای استخراج کوچکترین واحد بیتکوین توسط هرکدام از زیرمجموعه های شما از طرف سایت به شما بیتکوین هدیه داده میشود . این راهی است که شمارو ثروتمند میکند !

زیرمجموعه گیری در کریپتوتب

کریپتوتب Crypto Tab چیست ؟ شروع کار با مرورگر کریپتوتب …

 

نحوه ی کار با مرورگر کریپتوتب :

ابتدا از این لینک مرورگر رو دانلود کنید :

 دانلود مرورگر کریپتوتب  Crypto Tab  

سپس قدرت اسخراج بیتکوین توسط کریپتوتب رو مدیریت کنید ! ( به عکس زیر توجه کنید )

تنظیمات کریپتوتب Crypto Tab و شروع کار با مرورگر کریپتوتب

 

این فقط شروع کار با کریپتوتب بود ، به زودی تمامی نکات و قلق هارو براتون منتشر میکنم …

با مقاله ی کریپتوتب Crypto Tab چیست ؟ شروع کار با مرورگر کریپتوتب در خدمتتون بودم امیدوارم مفید بوده باشه .

تلگرام مارا به دوستاتون معرفی کنید :کلیک کن

نظرات  (۱)

مرسی دمتگرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی