استخراج بیت کوین

آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین

دانلود مرورگر کریپتوتب همراه آموزش تصویری نصب و راه اندازی

دانلود کریپتو تب همراه آموزش تصویری نصب و راه اندازی

کریپتو تب یک مرورگر با امکان استخراج بیتکوین هست و با توجه به این که استفاده از کریپتو تب مورد استقبال قرار گرفته و به خاطر اینکه یک سری از دوستان زمان دانلود و نصب مرورگر کریپتو تب به مشکل برمیخوردن تصمیم گرفتم آموزش کامل در جهت نصب و فعال سازی کریپتوت با با عنوان دانلود کریپتو تب همراه آموزش تصویری نصب و راه اندازی  آماده و تقدیم شما کنم  .

به کانال تلگرام 10 هزار نفری ما بپیوندید کلیک کن

نصب مرورگر کریپتو تب CryptoTab دو مرحله ای هست ، یعنی ابتدا شما یک فایل .exe باید دانلود کنید و بعد با یک دابل کلیک مرحله اصلی و دوم نصب آغاز میشه که حتما برای نصب مرحله دوم هم باید به اینترنت متصل باشید ، مراحل نصب کریپتو تب رو به صورت تصویری و پله پله ببینید :

نکته ی مهم : توجه کنید که در صورت باز نشدن صفحه از برنامه رفع فیلتر استفاده کنید…

دانلود کریپتو تب همراه آموزش تصویری نصب و راه اندازی

ورود به صفحه ی دانلود مرورگر کریپتو تب کلیک کنید )

  •  سپس بعد از اینکه لینک بالا رو باز کردید باید روی دکمه ی آبی رنگ DOWNLOAD CRYPTOTAB BROWSER کلیک کنید ، اگه با گوشی وارد سایت بشید و نسخه ی موبایل سایت کریپتو تب رو باز کنید به جای DOWNLOAD CRYPTOTAB BROWSER تنها عبارت Download رو مشاهده میکنید .

دانلود کریپتو تب همراه آموزش تصویری نصب و راه اندازی

  • بعد از کلیک روی تصویر بالا ممکنه یک کادر قوانین بیاد که اونم باید روی دکمه ی آبیش بزنین (شایدم نیاد زیاد مهم نیست ! ) که در هر صورت دانلوذ مرحله اول شروع میشه یعنی دانلود فایل نصبی مرورگر کریپتو تب …

دانلود کریپتو تب همراه آموزش تصویری نصب و راه اندازی

  • وقتی دانلود فایل نصبی کریپتو تب به پایان رسید وقتشه که یه دابل کلیک بزنین روش و شروع به نصب نهایی کنید ، توجه داشته باشید که اینترنت همچنان باید متصل باشید و با توجه به به سرعت اینترنتتون ممکنه عملیات نصب مرحله دوم یکم زمان بر باشه …
  •  تبریک ! کارای اصلی رو به همین راحتی انجام دادید ، حالا کافیه این مرورگر رو باز بزارید و داخل تب مخصوص کریتپوتب برای استخراج ،  دستور بدید با چه قدرتی کار استخراج بیتکوین رو شروع کنه !

دانلود کریپتو تب همراه آموزش تصویری نصب و راه اندازی

نکات مهم در نصب و استفاده از مرورگر کریپتو تب Crypto Tab :

  •  تب مخصوص ماین و مدیریت  CryptoBrowser رو پین کنید تا به محض باز شدن مرورگر جلو چشمتون باشه ، هر وقت صفحه ی اصلی مدیریت استخراج و درآمد تو کریپتو تب رو نیاز داشتید و پیدا نکردید کافیه بعد از بازکردن مرورگر Crypto Tab روی دکمه ی نارنجی رنگ در بالا و سمت راست این مرورگر کلیک کنید . (مطابق عکس زیر)

  • وقتی با لبتاب یا کامپیوتر کار دارید میتونین یکم قدرت استخراج رو بیارید پایین و کارتون رو انجام بدید هروقت هم کار نداشتید قدرت استخراج رو تا نزدیک های max ببرید ( البته اگه میخواین 24 ساعته استخراج بیتکوین داشته باشید بهتره همیشه قدرت استخراج رو حدود 70 قرار دهید ) . مثلا من الان دارم کار میکنم یکم قدرت استخراج و کم کردم …

دانلود مرورگر کریپتو تب همراه آموزش تصویری نصب و راه اندازی

  • هیچوقت دکمه off رو نزنید ! لبتاب که هست ، اینترنت هم که هست چرا از منابعی که در اختیارمونه استفاده نکنیم ؟! درضمن مصرف اینترنت کریپتو تب خیلی پایینیه و با کند ترین اینترنت ها هم امکان استخراج وجود داره پس نگران حجم مصرفی نباشید .
  •  اگه میخواین شب تا صبح عملیات ماین رو لبتاب براتون انجام بده و وقتی خوابید هم پول کسب کنید ، اگه لبتابتون قدیمی هست یکم قدرت ماین رو از max دور کنید ، البته برای کامپیوتر ها زیاد مهم نیست چون یک فن قوی برای خنک کردن دارن ! و مطمعن شید اطراف لب تابتون خالی هست و هیچ شی خارجی باعث گرم شدن و جلوگیری از تهویه هوای داخل سیستمتون نمیشه ، البته هیچ مشکلی سیستم شمارو تحدید نمیکنه و این ها همه محض محکم کاری هست ، مقاله ی کاملی راجب اینکه آیا کریپتو تب Crypto Tab باعث خرابی کامپیوتر و صدمه به سی پی یو میشود منتشر کردم و پیشنهاد میکنم مطالعه کنید .

نکته خیلی مهم در کسب درآمد از استخراج بیتکوین :

تا اینجا  مرورگر کریپتو تب – CryptoTab Browser رو راه اندازی کردیم و یه درآمد دلاری خونگی راه انداختیم ، اما راز 700 دلاری من از کریپتو تب چی بود ؟! اونایی که از قبل من رو در اینستاگرام میشناختن میدونن که من آدم اجتماعی هستم و همه مدل دوستی دارم ! برای شروع من  مرورگر کریپتو تب – CryptoTab Browser  رو به 8 نفر از دوستایی که میدونستم لب تاب دارن معرفی کردم و ازشون خواستم تا به هرکسی میتونن آموزش بدن … با همین 8 نفر درآمد من 700 دلار شد !

خب میدونم خیلی کنجکاو شدید الان الگوریتم زیرمجموعه گیری پیشرفته ی کریپتو تب رو به زبون خیلی ساده بهتون معرفی میکنم . سیستم زیرمجموعه گیری مرورگر کریپتو تب 10 مرحله ایه ، یعنی به این صورت عمل میکنه : شما یک عضو میگیرید (ادامه بهتون یاد میدم تو کریپتو تب چجوری عضو بگیرید) و به ازای استخراج کوچکترین واحد بیتکوین توسط زیرمجموعه هاتون از طرف سایت کریپتو تب به شما مقداری بیتکوین هدیه داده میشه ، اون عضوی که شما معرفیش کردید هم ممکنه چند نفر رو به کریپتو تب معرفی کنه که شما باز هم از زیر مجموعه ی زیر مجموعتون سود میگیرید ، این تا 10 مرحله ادامه داره و همین باعث میشه اگه نا امید نشید و پرقدرت کار کنید به درآمد چند هزار دلاری درماه برسید .

به کانال تلگرام 10 هزار نفری ما بپیوندید کلیک کن

نظرات  (۱۳)

بهترین سایتهای بیت کوین رایگان رو می تونید در وبلاگ زیر مشاهده کنید:

https://bitcoinfree2.blog.ir/

لطفا از این لینک دانلود کنید خوشحالمون میکنید هر چه تعداد بیشتری عضو شوید سود بیشتری هم برای شما دارد پس https://cryptotabbrowser.com/15299351 زود باش دانلود کن 

لطفا از این لینک دانلود کنید ممنون میشمhttps://get.cryptobrowser.site/15857480

با سلام و تشکر از شما
شما می‌توانید از گروه ها و یا کانال های تلگرام جهت تبلیغ لینک خود جهت عضو گیری استفاده کنید یا هر شبکه اجتماعی دیگری، گزینه add link به شما امکاناتی می‌دهد که می‌توانید بنر لینک خود را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید، اگر کسی از طریق آن بنر عضو شود به مجموعه های شما اضافه خواهد شد، جهت افزایش سرعت میتوانید از چند کامپیوتر استفاده کنید و یا cpu خود را ارتقا دهید، روش های تخصصی تر هم برای استخراج وجود دارد مانند استفاده از ماینر های بیت کوین که نسبتا گران هستند و برق زیادی هم مصرف می‌کند ولی بازدهی بیشتری دارند.
برای دریافت آموزشهای صوتی و تصویری کسب درامد بیت کوین و زیر مجموعه گیری به کانال ما بپیوندید
t.me/bitcoin8635 

سلام و خسته نباشید

ن سوالی دارم :
من کسی رو برای عضو گیری ندارم .میتونیدروشی رو برای عضو گیری شرح بدین؟
چطور میشه از گزینهadd link استفاده کرد؟
به غیر از عضو گیری روش دیگه ایی رو برای بالابردن سرعت استخراج سراغ دارین؟
مرسی از پاسخ هاتون

با سلام
این بیت کوین ها در حقیقت در آدرسی که سایت به شما اختصاص یافته ذخیره میشوند و هر وقت مقدار آن به حد نصاب رسید میتوانید از قسمت withdraw btc در قسمت balance آن را برداشت کنید ، در ضمن برای اینکه مطمئن شوید با خراب شدن کامپیوتر و یا تعویض کامپیوتر یا ویندوز حساب شما از بین نمیرود میتوانید یکی از شبکه های اجتماعی خود را در قسمت settings به حسابتان متصل کنید ، بدین ترتیب هر کجای دنیا که باشید در هر مکان با نصب افزونه و وارد شدن از طریق شبکه اجتماعی متصل شده ، حسابتان با تمام موجودیش بازیابی میشود!
سلام
دوست عزیز من از همین روش در حال استخراج هستم ولی بیت کوین های استخراج شده کجا میره یا چطوری به ولت خودمون انتقالش بدیم و یا برای استفاده و فروش چطوری باید اقدام کنیم؟؟؟
با سلام، لطفا تا 24 ساعت ادامه بدید، نتایج را کم کم مشاهده خواهید کرد.

سلام وقت بخیر. ممنون اطلاعات مفیده ولی یک سوال. برای اندروید نصب کردم ولی نه ساتوشی دریافت کردم نه mining speed هم روی صفره. 1ساعتی اینجوریه. ادامه بدم یا نه؟

سلام کریپتوتب را بروزرسانی کنید و نرم افزار رفع فیلتر را غیرفعال کنید مشکل حل خواهد شد

salam

mammon az amozesh kaametoooon....

ye moshkeli man daram ke vaghti man gmail madam bara bitcoinm error mide

moshkel chie ?

mamoooon

سلام
دوست عزیز شما باید از نرم افزارهای رفع فیلتر استفاده کنید
سلام مرسی از آموزشتون من میخوام وارد صفحه دانلود بشم بالا نمیاد چیکار کنم؟؟
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی